بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کیف مدرسه / کیف مدرسه دخترانه چرخ دار | توزیع کننده انواع کیف چرخدار

کیف مدرسه دخترانه چرخ دار | توزیع کننده انواع کیف چرخدار

کیف های مدرسه را برندهای گوناگون داخلی و خارجی تولید می کنند. در ایران شرکت های مختلفی وجود دارند که این کیف ها را آستانه فصل بازگشایی مدارس به بازار عرضه می دارند. کیف مدرسه دخترانه چرخ دار از مدل های پر طرفدار آن است .

این تولیدی ها کیف های مدرسه را در دو کیفیت به بازار عرضه می دارند:

  1. کیف های چرمی 
  2. کیف های پارچه ای 

هر کدام از این ها کیفیت های و رنگ های خود را دارا می باشند. یکی از انواع کیف های مدرسه ای که مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته، کیف مدرسه دخترانه چرخ دار است. این نوع کیف، حمل کتاب و دفتر را آسان کرده است.

کیف مدرسه دخترانه چرخ دار | توزیع کننده انواع کیف چرخدار

قیمت کیف مدرسه دخترانه چرخ دار

قیمت کیف مدرسه دخترانه چرخ دارکیف های مدرسه ای دخترانه چرخ دار دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از آنها قیمت ها خاص خود را دارند. این کیف ها بر اساس کیفیت و برند قیمت گذاری می شوند و به بازار عرضه می گردند.

شما می توانید از تازه ترین قیمت های این مدل از کیف، به فروشگاه های سطح شهر و یا فرشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. در این جا ما نیز به چند نمونه از قیمت این کیف ها اشاره می نماییم: 

  • کوله چرخدار، قیمت: ۲۷۰۰۰۰ تومان 
  • کیف مدرسه ای چرخ دار، قیمت: ۱۳۷۰۰۰ تومان 

کارخانجات تولید کیف مدرسه دخترانه

کارخانجات تولید کیف مدرسه دخترانهکارخانجات تولید کیف مدرسه دخترانه سعی می کنند تا هر ساله، بهترین مدل ها را به بازار عرضه کنند. کیف های مدرسه را برای دانش آموزان پایه اول، دوم و سوم طراحی می کنند که هر کدام از این ها به نسبت سن و سالی که دارند کیف ها را خریداری می نمایند. شما می توانید انواع کیف مدرسه که تولید شده کارخانه جات میباشد را از بازار خریداری کنید. 

کارخانجات تولید کیف مدرسه دخترانه، این مدل از کیف ها را به بازار عرضه می دارند:

  • کیف کوله پشتی
  • کیف چرخدار السا و انا
  • مدل کیف کوله پشتی اسپرت 
  • کیف مدرسه کلاس اول دخترانه 
  • و …

راهنمای خرید کیف مدرسه دخترانه

راهنمای خرید کیف مدرسه دخترانهبرای خرید کیف مدرسه دخترانه راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید به دو نوع فروشگاه سر بزنید و این نوع از کیف ها را خریداری کنید: 

  • فروشگاه های سطح شهر 
  • فروشگاه های آنلاین 

هر دو، گزینه های مناسبی در این زمینه هستند. از این فروشگاه ها می توان کیف مدرسه دخترانه نوجوان، مدل کوله پشتی اسپرت و خرید کوله پشتی ارزان را انجام داد.

اما خرید اینترنتی کوله پشتی چرخدار از فروشگاه های آنلاین بهترین گزینه است همان طور که خرید اینترنتی کیف مهد کودک نیز راه خوبی می باشد. پس برای خرید یک کیف خوب، راههای زیادی وجود دارد.

توزیع کننده انواع کیف چرخدار به بازار

توزیع کننده انواع کیف چرخدار به بازارتوزیع کننده انواع کیف چرخدار به بازار را می توان این گونه نام برد:

  1. تولیدی های 
  2. نمایندگی تولیدی ها
  3. شرکت های وارد کننده 
  4. فروشگاه ها 
  5. وب سایت های اینترنتی 

هر پنج گزینه در کار توزیع انواع کیف چرخدار به بازار هستند. تولیدی ها را که می توان به عنوان سازنده اصلی معرفی کرد. آنان از طریق نمایندگی های خود این نوع از کیف ها را به بازار عرضه می نمایند. شرکت های واردکننده که کالای مورد نظر را از کشورهای گوناگون وارد می نمایند هم در کار توزیع هستند. در این میان فروشگاه های حضوری و غیر حضوری را هم می توان به عنوان توزیع کننده معرفی کرد. 

بزرگ ترین بازار فروش کیف مدرسه دخترانه

بزرگ ترین بازار فروش کیف مدرسه دخترانهدر شهرهای مختلف بازار فروش کیف مدرسه دخترانه وجود دارد. در این بازارها شما با فروشگاه های متعددی روبرو خواهید شد که در: 

  • مدل های مختلف 
  • رنگ های متنوع 
  • اندازه های گوناگون 
  • برندهای متفاوت 

کیف های مدرسه را به فروش می رسانند. از این فروشگاه ها می توانید ارزان ترین و گران ترین کیف های مدرسه دخترانه را خریداری کنید. از سوی دیگر به اینترنت وب سایت های فروش هم می توان امروزه به عنوان بازار فروش بزرگ نگاه کرد. در فروشگاه های مختلف شما می توانید انواع گوناگونی از کیف های مدرسه دخترانه را پیدا کنید. 

کانال کوله پشتی دخترانه ارزان

مزیت کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار نسبت به کوله

علت اصلی استقبال از کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار وزن کیف های رایج بوده که در گذشته استفاده میشده.  زیادی وزن کیف مدرسه باعث شده تا بسیاری از دانش‌آموزان درگیر آسیب هایی بر روی اندام بالاتنه خود شوند. کیف مدرسه دخترانه چرخ دار با بکارگیری ابعاد مختلف توانسته  این نقیصه را برطرف کند.

تنوع در مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

از جمله جذابترین انواع مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی که در سالهای گذشته بازار خوبی را در خود داراست کیف مدرسه دخترانه چرخ دار می باشد. با بکارگیری پارچه های متنوع و توجه به حمل و نقل راحت تر کیف مدرسه سبب شده است که این گوناگونی در مدل کیف مدرسه دخترانه ابتدایی بسیار گویا جوابگوی تمامی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

مدل های فانتزی خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی

کیف مدرسه دخترانه ابتدایی ارزان

انواع کیف مدرسه دخترانه چرخ دار که با طرح های فانتزی رنگ های جذاب و شاد تولید می‌شوند باعث شده تا خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی نیز برای دختران ایران زمین به خوبی جذاب باشد.  به مدد  گوناگونی طرح ها و شخصیت های کارتونی که برای نوگلان دانش آموز جذابیت داشته، بازار خرید کیف مدرسه دخترانه ابتدایی پر از طرح های متنوع بوده که این کیف ها هر چه بهتر موجبات کسب درآمد بازار های فروش هستند.

رفع مشکل حمل وسایل دانش آموزان با کیف مدرسه چرخدار پسرانه

در گذشته بسیاری از دانش‌آموزان برای حمل وسایل سنگین خود مجبور بودند به هر طریقی آن را در کیف خود جای دهند و وزن سنگین کیف را تحمل کنند اما با حضور کیف مدرسه دخترانه چرخ دار و همچنین کیف مدرسه چرخدار پسرانه این مشکل رفع گردیده است. با به کارگیری چرخ  کیف مدرسه در بدنه کیف حمل و نقل وسایل دانش آموزان بسیار راحت تر شده است.

رقابت با کیف مدرسه چرخدار السا

با استقبال عموم کیف مدرسه دخترانه چرخ دار بسیاری از شرکتهای تولیدی از جمله واحد تولیدی کیف مدرسه چرخدار السا نیز توانسته اند بازار بسیار خوبی را پوشش دهند.  واحد تولیدی کیف مدرسه دورسل هم با  استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید چرخ و بدنه کیف مدرسه برای تمامی سنین توانسته است به خوبی محصولاتی با کیفیت کیف مدرسه چرخدار السا تولید کند.

کیف چرخ دار برای خرید

به کارگیری چرخ در بسیاری از محفظه های نگهداری در هنگام انتقال از جمله کیف مدرسه دخترانه چرخ دار امری رایج بوده است. اگر شما به دنبال بهترین قیمت ها کیف چرخ دار برای خرید هستید،  با اولین تماس با واحد فروش و پشتیبانی مجموعه تولیدی دورسل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید مطمئن اقدام کنید.  در بازار رقابتی امروز برای بسیاری از فروشندگان کیف مدرسه اطلاع از بهترین قیمت ها و کیفیت انواع مختلف کیف چرخ دار برای خرید امر بسیار مهمی بوده که خریداران کیف چرخدار مدرسه باید به خوبی به آن توجه کنند. ما با بالغ بر ۳۰ طرح متفاوت  از انواع کیف چرخدار توانستیم تمامی سلایق را در مجموعه تولید و فروش کیف مدرسه پاسخگو باشیم.

کیف مدرسه دخترانه ابتدایی چرخدار

 صادرات کیف چرخدار و انواع کیف مدرسه به عراق  و سایر کشورهای همسایه ایران یکی دیگر از موفقیت‌های  مجموعه تولیدی دورسل است. بسیاری از از خریداران و پخش عمده کیف مدرسه در  شهرهای اهواز، اصفهان، تبریز، مشهد د رضایت خوبی از محصولات ما دارند.  خریداران از کشور افغانستان نیز سال‌های گذشته یکی از بهترین شرکای تجاری ما در بازار کیف مدرسه بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

صنعت تولید سفارشی کیف | تولیدی کیف سفارشی با قیمت رقابتی

مجموعه تولیدی کیف دورسل با ظرفیت تولید ماهانه ۱۰۰ هزار عدد کیف سفارشی از انواع مختلف

پاسخی بگذارید