بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / فروش كوله پشتي | مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتي

فروش كوله پشتي | مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتي

یکی از کاربردی ترین وسایل در هنگام مسافرت یا گشت و گذار در بازار و تفریح، کوله پشتی است. اگر به فروشندگان خبره در این حوزه رجوع کنیم ، در هنگام فروش كوله پشتي به  تنوع و تفاوت آن ها اشاره می کنند . کوله پشتی ها که متشکل اند از:

  • شکل استوانه ای شکل یا چهارگوش 
  • دو دسته که از آن به عنوان دوشی استفاده می گردد 
  • جیب های متعدد 
  • دسته ای که می شود با آن با یک دست نگه داشت 
  • و جای بسیار گسترده  

این نوع از کیف دارای محوبیت زیادی است و از آن در جاهای مختلفی استفاده می کنند. 

فروش كوله پشتي از سوی فروشگاه هایی متعددی که در کار فروش انواع کیف هستند صورت می گیرد. 

فروش كوله پشتي | مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتي

فروش كوله پشتي

فروش كوله پشتيفروش کوله پشتی در دو صورت انجام می پذیرد: 

  1. فروشگاه های سطح شهر 
  2. فروشگاه های اینترنتی 

به هر یک از این گزینه ها که مراجعه کنید با انواع مختلفی از کوله پشتی ها که اعم از کوچک و بزرگ هستند روبرو خواهید شد. کوله پشتی ها یکی از کاربردی ترین ابزار هستند و بسیاری از آنان استفاده می کنند. خرید کوله پشتی کوهنوردی از مرکز خرید کوله پشتی در تهران و سایر شهرها امکان پذیر است.

شما می توانید به وب سایت های اینترنتی نیز در این خصوص مراجعه نمایید. در این فروشگاه ها تنوع بسیار زیاد است و هر برندی به فروش می رسد.

خرید جدید ترین مدل های کوله

خرید جدید ترین مدل های کولهخرید جدیدترین مدل های کوله پشتی را می توان از فروشگاه های اینترنتی و سطح شهر انجام داد. 

اگر سری به این فروشگاه ها بزنید متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از کوله پشتی ها در رنگ های گوناگون تولید شده و به بازار عرضه گردیده است. در کل کوله پشتی ها را می توان به چهار دسته تقسیم کرد: 

  1. کوله پشتی مردانه  
  2. کوله پشتی زنانه 
  3. کوله پشتی دخترانه  
  4. کوله پشتی پسرانه 

این ها هر کدام از خود برندهای مخصوص و مدل های مختلفی دارند. شما می توانید کله پشتی نایک یا کوله پشتی روزمره را خریداری کنید. 

مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتي و فروش كوله پشتي

مرکز تولید و توزیع انواع کوله پشتيشرکت های گوناگونی در کشورمان وجود دارند که کوله پشتی ها را تولید و به بازار عرضه می کنند. 

کوله پشتی ها را می شود در مراکز مختلف کیف و کفش فروشی خریداری کرد و از آنان استفاده نمود. در این مراکز که متشکل از فروشگاه های متعددی می باشد، کوله پشتی ها در طرح ها و رنگ های گوناگونی عرضه می گردد. شما می توانید به این مراکز در هر شهری که هستید مراجعه کنید و این کیف و کوله پشتی کاربردی را خریداری کنید. 

در شهرهای گوناگون مراکزی وجود دارد مانند این شهرها: 

  • تهران 
  • مشهد 
  • اهواز 
  • تبریز 
  • اصفهان 
  • کرمان 
  • و …

انواع کوله پشتی در بازار ایران

انواع کوله پشتی در بازار ایرانکوله پشتی ها دارای انواع گوناگونی هستند. شرکت های بزرگی در این عرصه فعالیت می کنند و این مدل از کوله پشتی ها را روانه بازار می نمایند. شما می توانید کوله پشتی ها را در این انواع از فروشگاه ها و نمایندگی های برندهای مختلف خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید: 

  • کوله پشتی چرم 
  • کوله پشتی جین 
  • کوله پشتی پارچه ای 
  • کوله پشتی لپ تاپ 
  • کوله پشتی مدرسه 
  • کوله پشتی کوهنوردی 
  • کوله پشتی مسافرتی 
  • کوله پشتی پیک نیک 

برندهای متفاوتی در ایران وجود دارند و فروش كوله پشتي های مارکدار هم در میان آن ها مرسوم است و طرفداران خود را دارد . که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. شما می توانید کوله پشتی چرم مشهد و یا کوله پشتی نایک را خریداری نمایید.

فروشندگان برتر کوله پشتی در سراسر کشور

فروشندگان برتر کوله پشتی در سراسر کشوردر کشورمان فروشگاه های متعددی هستند که در زمینه فروش کوله پشتی در شهرهای گوناگون فعالیت می کنند. برخی از این فروشندگان نمایندگی شرکت های بزرگ را در اختیار دارند. برای نمونه شما می توانید به فروشگاه آدیداس و یا فیلا در کلان شهرها مراجعه کنید و انواع مختلفی از کوله پشتی ها را خریداری کنید. همینطور در حوزه فروش كوله پشتي نمایندگی های برندهایی مانند کترپیلار هم در کلان شهرهای فعالیت می کنند. این نمایندگی ها در طرح ها و مدل های متفاوتی کوله پشتی ها را عرضه می دارند. برای خرید بهترین کوله پشتی ها به فروشگاه های معتبر سر بزنید. کانال تلگرام ما نیز در اختیار شماست که میتوانید با لمس یا کلیک روی اینجا وارد ان شوید .

کانال کوله پشتی دخترانه ارزان

قیمت تمام شده در کوله پشتی های ارزان قیمت

قیمت تمام شده پارامتر اساسی در بازار مصرفی امروز در فروش کوله پشتی است. این عامل باعث شده است تا کوله پشتی های ارزان قیمت با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم روبه رو شود. تولید کنندگان نیز با طرح های گوناگون و خلاقیت در تولید و زمان تولید توانستند کوله پشتی های ارزان قیمت متنوعی را به بازار ارائه دهند.

نمایندگی کوله پشتی دورسل در ایران

مجموعه تولیدی دورسل علاوه بر حضور آنلاین و فروش کوله پشتی  با ارسال سریع به سراسر نقاط ایران با توجه به درخواست شما، توانسته است با بسیاری از خریداران عمده و توزیع کنندگان نمایندگی کوله پشتی در تمامی استان های ایران علی الخصوص اصفهان،  مشهد،  شیراز  و اهواز همکاری نماید. شما میتوانید به عنوان خریدار تک و عمده با تمامی نمایندگی کوله پشتی های مجموعه دورسل به خوبی همکاری نمایید. ما با توزیع محصولات متنوع توانستیم به خوبی نمایندگی کوله پشتی خود را در بسیاری از نقاط ایران و حتی بازار عراق و دیگر کشورهای همسایه ایران گسترش دهیم. فروش كوله پشتي و انواع کیف های برزنتی در هر نوع کیفیت و تنوعی در تخصص ماست .

نمایندگی کوله پشتی

جامع ترین مرکز خرید کوله پشتی در تهران

شهر تهران به عنوان یکی از اصلی ترین پایگاه های فروش کوله پشتی از ابتدای تولید این محصول شناخته شده است.  مجموعه تولید و توزیع کوله پشتی مدرسه دورسل به عنوان یکی از مهم‌ترین واحدهای مرکز خرید کوله پشتی در تهران شناخته می شود. شما می توانید با تماس خود از هر نقطه از ایران و پشتیبانی واحد فروش ما به خوبی با تنوع محصولات گوناگون آشنا شده و به دور از صرف هزینه های سفر به پایتخت بتوانید با مجموعه ما در  مرکز خرید کوله پشتی در تهران خرید متناسبی را داشته باشید. زیرا ما به کیفیت در تولید و تنوع طرح های خود شناخته شده هستیم.

مرکز خرید کوله پشتی در تهران

دلیل انتخاب بهترین کوله پشتی مسافرتی در هنگام خرید

مسافرت بستگی به مدت زمان خود و فاصله، ملزومات خاص خود را دارد. برخی افراد با خرید بهترین کوله پشتی مسافرتی بعد از جستجوی بسیار در سایت های فروش آنلاین این نیاز را مرتفع می کنند.  اگرچه فروش کوله پشتی به صورت عام برای استفاده محصلین بوده است اما برخی با خرید کوله پشتی های چند منظوره از آن به عنوان بهترین کوله پشتی مسافرتی نیز استفاده میکند. کاهش هزینه های خرید  با استفاده از این نوع محصولات امکان پذیر است.

خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان

حفظ کیفیت در خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان

قیمت ارزان همیشه به معنی کمبود کیفیت نیست، زیرا شما به عنوان یک طراح می توانید با بهره گیری از خلاقیت در طرح های خود بازار فروش کوله پشتی را دگرگون کنید.  بسیاری از مردم با خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان با توجه به حجم کم اقلامی که نیاز به انتقال دارند نیاز خود را رفع میکنند.  از جمله دلایل استقبال از خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان به راه افتادن مسافرت های کوتاه نیم روزه در مسافت های بسیار کم می باشد که شخص استفاده کننده نیاز زیادی به وسایل متنوع و گوناگون ندارد.

هترین کوله پشتی مسافرتی

عوامل موثر در قیمت کوله پشتی دخترانه

تقاضای بازار فروش کوله پشتی یکی از فصلی‌ترین این بازارها را داراست. زیرا این بازار رابطه مستقیمی با سال تحصیلی و البته تنوع جنسیتی دارد.  قیمت کوله پشتی دخترانه وابستگی مستقیمی به بازار تقاضا و به عبارتی جامعه هدف مصرف کننده دارد. برای مثال قیمت کوله پشتی دخترانه علاوه بر وابستگی به سن دانش آموزان و طبیعتاً ابعاد متفاوت آن طرح نقش متفاوتی را برخورد دیده که این شاخص باعث شده تا قیمت کوله پشتی دخترانه دامنه وسیعی تنوع طرح را در خود جای دهد.

قیمت کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی اسپرت و تقاضای متناسب

استقبال جوانان و افراد میانسال برای فعالیت های ورزشی باعث شده است تا ورزشکاران در بازار فروش كوله پشتي تنوع دیگری را به تولیدکنندگان القا نماید. کوله پشتی اسپرت به عنوان وسیله ای بسیار لازم برای حمل لباس ورزش و یا کفش ورزشی با توجه به تنوع طرح و نقش  تولید می شود.  البته  بسیاری از ورزشکاران با توجه به نیاز خود کوله پشتی اسپرت متناسب با حجم وسایل مورد نیاز خود را خریداری می کند برای مثال یک شخص بدنساز کوله پشتی اسپرت متناسب با قمقمه آب کفش ورزشی تیشرت و شلوارک خود را لازم می بیند اما ورزشکار دیگر با توجه به نیاز به دوش گرفتن پس از فعالیت ورزشی جایی را نیز برای حوله خود در نظر می گیرد که این باعث می شود کوله پشتی اسپرت حجم متفاوتی را داشته باشد.

کوله پشتی اسپرت

کوله پشتی فانتزی

فانتزی بودن طرح های تولیدی در بازار فروش کوله پشتی تعریف خاص خود را داراست. کوله پشتی فانتزی علاوه بر حجم و برش های خلاقانه در جیب هایش  با استفاده از پارچه هایی با رنگ های امروزی مطابق با سلیقه بازار و جذابیت بصری فوق‌العاده‌ای تولید می شود.  بازار کوله پشتی فانتزی به خوبی توانسته است نظر بسیاری از خردسالان را به خود جلب کند که با خلق محصولات ای که از شخصیت های انیمیشنی استفاده شده است تقاضای این طیف از کوله پشتی فانتزی را برای سنین بسیار کم موجب شده است.

کوله پشتی فانتزی
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

صنعت تولید سفارشی کیف | تولیدی کیف سفارشی با قیمت رقابتی

مجموعه تولیدی کیف دورسل با ظرفیت تولید ماهانه ۱۰۰ هزار عدد کیف سفارشی از انواع مختلف

پاسخی بگذارید