بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / تولیدی کیف ارزان | برترین تولید کنندگان کیف در کشور

تولیدی کیف ارزان | برترین تولید کنندگان کیف در کشور

امروزه می‌توان با مراجعه به اتحادیه با اخذ مجوز لازم یک تولیدی کیف ارزان راه اندازی نمود که هم ایجاد شغل برای خود و هم سایر مردم می‌شود وهمچنین می‌توان از آن به عنوان کارآفرینی نام برد. زیرا از خردسال تا بزرگسال همه از کیف برای حمل وسایل ضروری خود استفاده می‌کنند.
 کیف ها با توجه به نیاز مردم مانند کیف اداری، کیف پول، کوله پشتی و کیف زنانه و غیره تولید می‌شوند. به دلیل اینکه کیف استفاده زیادی در زندگی روزمره دارد پس تولید انبوه آن به خصوص تولید کیف زنانه می‌تواند به صرفه و اقتصادی باشد و سهم عمده ای از بازار را تولید کند.

تولیدی کیف ارزان | برترین تولید کنندگان کیف در کشور

فروش کیف با قیمت درب کارخانه

فروش کیف با قیمت درب کارخانهشهرهایی مانند مشهد و اصفهان و تبریز نقش بسزایی در تولیدی کیف ارزان به خصوص محصولات چرمی دارند ومحصولات آنها به سراسر ایران ارسال و عرضه می‌گردد. درکنار محصولات چرمی تولیدی کیف ارزان مشهد و تولیدی کیف در اصفهان نیز وجود دارند که محصولات زیر را تولید می‌کنند:

  • تولید و پخش انواع کیف با توجه به برند های معتبر
  • تولید و پخش انواع کیف های زنانه
  • تولید و پخش  انواع کیف در زمینه کیف های لپ تاپ و بیمارستانی
  • تولید و پخش انواع کیف های مدرسه و کوله پشتی ها در طرح ها و رنگ های مختلف
  • تولید و پخش انواع کیف پول در سایزهای مختلف

واردات کیف باکیفیت خارجی به کشور

واردات کیف باکیفیت خارجی به کشورهرساله با شروع سال تحصیلی جدید والدین به سمت خرید کیف های مدرسه و کوله پشتی می‌روند و معمولا کیفی را انتخاب می‌کنند که طرح و جنس خوبی داشته باشد.
 کشور ما علاوه بر تولیدی کیف ارزان به سمت واردات کیف باکیفیت خارجی به کشور می‌رود و پخش عمده کیف خارجی را انجام می‌دهد که معمولا به دلیل رنگ و طرح های زیاد کیف های خارجی بیشتر از کیف های داخلی مشتری دارد.
 این در حالی است که ایران از بزرگترین تولید کنندگان کیف در جهان است اما به دلیل قاچاق بی رویه اجناس خارجی آسیب جدی به تولید داخلی وارد می‌شود.

انواع کیف در بازارهای داخلی

انواع کیف در بازارهای داخلیامروزه با تولید محصولات چرمی بیشتر مردم به سمت تولید داخلی می‌روند و عمده واردات کیف از کشور ترکیه می‌باشد. امروزه اکثر واحد های تولیدی کیف به صورت خانگی فعالیت می‌کنند و بیشترین آمار تولید کیف در تهران می‌باشد.
در این میان پخش عمده کیف بچه گانه به دلیل تقاضای زیاد رونق خوبی دارد و از دیگر معضلات تولیدی کفش در ایران این است که آستر کفش در کشور ما معمولا در سطح بسیار پایینی تولید می‌شود پس تولید کنندگان کفش ترجیح می‌دهند که برای اینکه محصول خوبی را ارائه دهند آستر را از کشور ترکیه وارد کنند که در شان کشور ما نیست.

برترین تولید کنندگان کیف در کشور

برترین تولید کنندگان کیف در کشوربازارکفش ایران مدتی است به دلیل واردات کفش های نامرغوب چینی به سمت رکود می‌رود دراین میان بهتر است با حمایت از کارگاه های تولیدی کیف ارزان از تولید داخلی حمایت کنیم.می‌توان با تبلیغات در سایت ها و اپلیکیشن هایخاص به کار خود رونق داد. با خرید اینترنتی کیف زنانه شیک می‌توان هم مدل و طرح های کیف را مشاهده نمود و هم از لحاظ قیمت کیف هارا باهم مقایسه کرد.
 تنوع محصولات ایرانی به صورت اینترنتی زیاد است به همین دلیل با صرفه جویی در زمان و انرژی می‌توان یک کیف ارزان و مناسب را تهیه نمود.

تولیدی کیف ارزان قیمت

تولیدی کیف ارزان قیمتموارد دیگر از مراکز تولیدی کیف ارزان قیمت می‌توان به تولیدی کیف تهران بگ و تولیدی کیف در قم اشاره کرد. این کارگاه های تولیدی اقدام به تولید انبوه کیف می‌کنند و به صورت عمده به سایر شهرها و فروشگاه های مختلف ارسال می‌کنند و به مشتری از جهت کیفیت و جنس مرغوب کالا اطمینان می‌دهند.
همچنین می‌توان درکنار تولید کیف، چمدان و ساک های دستی هم تولید کرد. تولیدی ها باید توجه داشته باشند که محصولی را تولیدکنند که هم براساس مد روز باشد و هم از موادی مزغوب و با کیفیت تولید شده باشد.

کانال کوله پشتی دخترانه ارزان

مزیت خط تولیدی کیف پول

در سال های اخیر با تخصصی تر شدن تولید محصولات بسیاری از کارگاه های  تولیدی کیف ارزان تصمیم بر راه اندازی خطوط جدا برای تولید برای محصولات گرفته اند.  برای مثال فرآیند برش و دوخت تولیدی کیف پول و استادکاران آن تفاوت چشمگیری با تولید کیف مدرسه دارد.  دورسل توانسته با واحد تولیدی کیف پول چرم و چرم مصنوعی توانایی تامین نیاز تمامی فروشندگان را پاسخگو باشد.

ارتباط با کانال تولیدی کیف دورسل

با حضور وسایل ارتباط جمعی از جمله تلگرام، بسیاری از واحدهای تولیدی کیف ارزان اقدام به راه اندازی کانال کیف خود کرده اند.  مجموعه دورسل در سال‌های گذشته  با کانال جامع فروش  انواع کیف با قیمت های متنوع در میان سایر فروشندگان با کانال تولیدی کیف خود توانسته است مشتریان همیشگی خود را با رضایت کامل پشتیبانی می کند.  هدف ما اینست که در کانال تولیدی کیف دورسل با تنوع انواع کیف به دنبال آن هستیم تا هر نوع سلیقه ای را جوابگو باشیم.

کانال کوله پشتی مدرسه

استقبال از تولیدی کیف کمری

کاربردهای متفاوت کیف باعث شده تا بسیاری از واحدهای تولیدی کیف ارزان خط تولیدی کیف کمری را نیز راه اندازی کنند. با توجه به استقبال چشمگیر از فروش عمده کیف کمری توسط خریداران عمده کیف، حجم زیادی از این محصول ماهیانه درخط تولیدی کیف کمری مجموعه دورسل  تولید می شود.

علت راه اندازی تولیدی کیف و کفش ست ارزان

شرایط اقتصادی و قدرت خرید جامعه مصرفی باعث شده تا برخی از از واحدهای تولیدی کیف ارزان به فکر راه اندازی خط تولیدی کیف و کفش ست ارزان بیفتند.  استقبال روز افزون در سال های گذشته از فروش عمده کیف و کفش ست ارزان باعث شده تا برخی  کارگاه ها به دنبال تولیدی کیف و کفش ست ارزان باشند ؛  چنانکه بسیاری از مشتریان به دلیل هماهنگی در طرح و رنگ این محصولات به خوبی استقبال کرده‌اند.

تولیدی کیف در تهران وابسته به خرید بازار

با افزایش تقاضا در بازار  تولیدی کیف ارزان برخی از واحدهای تولیدی کیف در تهران نیت  به تولید محصولاتی کرده‌اند که با حداقل قیمت بتوان خریداری کرد.  با توجه به ارسال سریع کیف به تمامی فروشندگان سراسر ایران و دسترسی آسان به بسیاری از باربریهای تهران، کارگاه های تولیدی کیف در تهران همیشه بالاترین درخواست‌ها برای خرید عمده کیف را داشته اند. در سال های گذشته صادرات کیف به عراق باعث شده تا برخی خریدارن کشورهای همسایه به بازار ایران مراجعه کنند.

تولیدی کیف در تهران

افزایش تعداد تولیدی کیف مدرسه ارزان

یکی از پرتعدادترین واحدهای تولیدی کیف ارزان در صنعت تولید کیف، تولیدی کیف مدرسه ارزان بوده است.   با وجود اینکه که توانایی تولید کیف مدرسه با کیفیت های گوناگون در در واحدهای تولیدی کیف مدرسه ارزان وجود دارد اما با ضعف خرید مردم در سالهای گذشته این نوع از محصولات طرفداران خاص خود را داراست. اگرچه صادرات کیف به عراق در سال های گذشته توانسته قدری از رکود بازار برای تولیدی ها بکاهد.

راه اندازی تولیدی کیف مجلسی

بسیاری از بانوان برای حضور در مهمانی ها و جلسات رسمی نیازمند کیف هایی هستند که حد متوسط کیفیتی و فرمی را داشته باشد. راه اندازی تولیدی کیف مجلسی در کنار خط تولیدی کیف ارزان  موجب شده تا برخی از تامین کنندگان کیف‌زنانه به خوبی تمامی سهم بازار را پوشش بدهند.

 مدل های کوچک و لاکچری کیف زنانه باعث شده تا به نسبت سرعت تولیدی کیف مجلسی با دیگر واحدهای تولیدی کیف، قدری پایین تر بوده تا محصول نهایی بتواند نظر خریداران را به خود جلب نماید.

حضور تولیدی کیف خجسته در بازار رقابتی

در میان بسیاری از تولید کنندگان کیف ؛ تولیدی کیف خجسته  یکی از تامین کنندگان کیف  در بازار ایران بوده است. مجموعه تولیدی دورسل  با بکارگیری و راه اندازی خط تولیدی کیف ارزان توانسته رقابت خوبی را با  تولیدی کیف خجسته داشته باشد. امروزه قیمت تمام شده و بازاریابی فراگیر بخشی جدایی ناپذیر برای حیات تولیدی کیف است. می‌توانیم نیاز شما را بنا به قیمت هدف و بازار مد نظر شما به بهترین وجه ممکن و در کوتاه ترین زمان موجود فراهم کنیم. برخی واردکنندگان کیف عراقی در بازار فروش باعث شده اند تا صادرات کیف به عراق توانایی مجموعه تولیدی ما را به خوبی نشان دهد.

تولیدی کیف خجسته
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران،چهارراه سیروس ،بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

کیف پول زنانه فانتزی

بازار فروش کیف پول زنانه فانتزی | خرید کیف پول دخترانه فانتزی ارزان

یکی از مدل های کیف پول زنانه که مورد استقبال مصرف کنندگان واقع شده و به نظر جذاب میرسد کیف پول زنانه فانتزی است . این کیف ها فرقی که با انواع کیف پول زنانه دارد در طرح و شکل رویه آن و در برخی از آن ها نیز الگوی اصلی کیف پول متفاوت و فانتزی میباشد .

پاسخی بگذارید